Måndag

Så var det måndag igen då.
Jag ska snart iväg o hämta Vanessa.

John o danne är ute o skottar snö..
Har kommit så mycket snö senste dagarna.
I lördags var vi ute med bilen o i söndags förmiddag
var bilen helt täckt med snö.hahaha

Skulle egentligen till öppna förskolan idag
med Jessica o barnen.
Men Kevin har blivit sjuk..
Men det gör inget o längta lite mer..hihi
Kan ju få vännen min abstinens,
men vi sågs ju igår.
Så helt synd är det inte om mig"lavrar mig bara"

Ja vad har man mer gjort så här på förmiddagen.
Vi försöker städa o så idag.
Får se hur mycket gjort det blir.
Jag har så ont i ryggen o nacken idag..
Men badrummet är fräscht igen iallafall..

Försöker komma underfund med hur jag ska
lösa all den förvaringsbrist som råder
i Johans rum.
Har han för mycketr leksaker eller
 för lite förvaringsmöjligheter?
Lite både och kanske.
Men såklart killen ska bada i leksaker;-)

Ska ta o städa i hans rum också sen
men först o främst ska min lilla Slus hämtas..
Ska gå snabbt till dagiset o sen i lugn takt,
nessa takt tillbaka hem..
O sen vankas det kaffe.

Sen kanske jag har energi till att städa.
Ja den som lever får se..


Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

har jag väl inte sagt att vi inte ska??

2009-02-23 @ 12:15:04
Postat av: Din mamma

Ingen stanns har jag läst eller sett några bilder på vad myssigt vi hadde tillsammans i lördags fm...

Jag tog inga kort själv, så det skulle vara fint och få kika på ett som du tagit. Eller ja mena ett som jag tog på Er!

2009-02-23 @ 16:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!