hungrig

Håller just nu på med lite lunch.
Men bad john ta över så jag kunde blogga lite.haha
Lite fräckt sådär..
Men ibland måste man bara blogga lite
innan man kan fortsätta  med det man gjorde.
Tur att man inte kör på E18 eller nått
stanna för att blogga lite kanske inte är så populärt då..
Kanske borde införa små parkeringsfickor där man får stanna
om man bloggar.

Eller som hon blondinbella igår
på made in sweden så var hon med när de
var på rockbjörnen(tror jag att det var)
då stod det hennes namn isabella bla bla bla.
O under står det:bloggare..

Fint yrke det där..
Vad jobbar du med då..
Nja jag är bloggare..haha

Men hon får ju betalt för det men det får ju inte jag.

Va jag får ett sms..coolt måste springa ner,
maten är ändå klar nu..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!