Glad

Vad glad man blir när man
märker att fastän man knappt har gjort
något för att minska kroppsligt
så har man ändå gjort det rätt rejält också..

För på 2 månader har jag minskat
med 7 cm om midjan.
Det är mycket för mig.
O det bästa av allt ,det kom så oväntat.
Visst har jag börjat röra på mig lite mer
men det är ju bara vanlig vardagsmotion.

Annars så har jag ätit precis som vanligt.
Äter ju knappt något godis eller dricker läsk annars heller.
Men ni som känner mig  vet ju att jag fikar gärna.

O det märks skillnad nu när man verkligen
har bevis på att man har minskat kroppsligt.

Det är inte så konstigt då att tröjorna
är rätt pösiga på mig
helt plötsligt.
Så att göra en rensning i garderoben,
är snart ett måste.

Har redan plockat bort några tröjor.

Jag har mycket kvar än ,
men visst blir jag bra peppad av
att veta att min kropp faktiskt
fungerar någorlunda sånär
som den gjorde efter de andra 2 graviditeterna.
Fast att det kanske tar ett år extra.

Men har man haft havandeskapsförgiftning
o man har blivit så svullen
o man inte vill kämpa för att gå ner i vikt.
Utan låta kroppen få göra sitt själv
så kan man inte kolla på datumen..

Var bara tvungen o diva mig lite.
Nä men jag är stolt över mig själv..
Det måste man få vara ibland..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ah va härligt :-) Klart du ska vara stolt över dig själv!!

2009-02-16 @ 13:23:31
Postat av: Nettan

Visst är det en underbar känsla=)



Fast jag har ju inga kläder=( har ju inget kvar kastade allt när vi flytta. Men då får man nytt hahahaha..bra bra=)

2009-02-16 @ 15:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!