förmiddag

Idag har jag ruskigt ont i kroppen efter gårdagens
dunk dunk dunk nerför källartrappan.
Tack för era gulliga ord efter det"ler"

Jag vaknade vid 7 tiden imorse,då vaknade barnen en efter en.
Jag var pigg men hadeväldans ont i nacken o neråt,armen,o resten..

Sen vid 9 vart jag så trött,la mig för att vila.
Men vid 10 ville min käre man att vi skulle fika.
Lite tidigt tyckte jag som låg o sov.
Har ju så ont så det kan ju vara skönt o vila då.
Men ja han fick liv i mig o han hade hällt upp kaffe
o kladdkaka o grädde till mig.
Så gulligt,så synd att jag inte mådde så bra just då.
Men tanken var god"ler"

Ja sen dess har jag varit stel o öm ..
Så idag fick jag ställa in eftermiddagens promenad med Jessica.
Men vi ses någon annandag istället.
När jag inte har sån otur i saker"ler"


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!