en vän

Som jag skrev om i förra inlägget
så fick vi besök av kathleen o barna idag.
Det var mysigt o ha dem på fikabesök här igen.
Vi hade inte setts sen veckan innan jul.
O under tiden så har ju vi varit i sälen,o alla har firat jul,
o jag har hunnit klippa mig rejält o hon hade också klippt sig fint:-)
Inte lika mycket som mig men det var riktigt fint.
O så har vi haft dop för lill parvel o de har varit utomlands.
Så vi hade ju en hel del o prata om.
O har man inte något nytt att berätta ja då pratar vi om allt annat.
Så är det ju när man har känt varann i så många år.

Det är så skönt o ha en vän,
oavsett om det är en ny vän
eller om det är en barndomsvän
eller om det är en vän sen några år tillbaka.

Man har så mycket olika saker o prata om.
O så är det så skönt o ha olika vänner.

o så är det ju så att man kan ju inte riktigt få nog av vänner.
Så är det ju oavsett om man är 27 eller om man är 12.
Alla behöver vi ju en vän.

Oavsett om de finns långt bort elelr bor nära.

SÅ detta inlägg är tillägnad till alla mina vänner.
Oavsett vart du är på jorden och vart jag är
så är man ändå vänner.

Kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!