det sista

Tackar er för era fina kommentarer .
Jag sparar dem för mig själv så jag godkänner inget officiellt.
Så det får vara till mig personligen..
Kram på er!!


O en sista till den anonyma:

Min dotter kom inte direkt från dagis till affären.
Hon Har fått vila o kopplat av....
o har ätit lunch o sånt i lugn o ro med familjen.
Vi tycker att sånt är viktigt här hemma.
Nog om det ang min dotter.


Och ja jag behöver energi..mycket energi.
Med barn eller inte,bara jag gör något så får jag energi.

Bara av att gå utanför dörren
 o titta på när barna leker i snön
gör att jag får mer energi..

Men jag anser mig inte vara en sämre person
för att jag kanske vill ta en kopp kaffe eller gå på bio
med en vän i lugn o ro.

För pappan kan faktiskt ta alla 3 barnen,
vi är föräldrar båda två lika mycket.
Exakt lika mycket på dygnet.

Nu tänker jag lämna det här,försöka iallafall.hihi.
O skriva om något annat.

O sen så är det så att det är bra o ta kritik till något positivt.
Det försöker jag med.
Men om en vän till mig säger en sak så tar jag det till mig mer .
Eftersom man  känner dem .


Avslutar inlägget med en bild..

På den vackraste.!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!