Bob

Efter middagen så gick Johan o hämtade sin overall
o satte sig i mitt knä.
O sen givk han o hämtade strumpor.
Så det var bara o klä på honom o gå ut.
Så roligt att han vill gå ut i snön.
Så jag o johan tog oss en promenad i snowracern.
Han gillar att åka bob..
O när det vart lite guppigt började han skratta.
Det var riktigt mysigt o gå ut bara han o jag.
Blir ju lite lugnare när man bara är ute med honom.
O fler johan o mamma promenader
ska det givetvis bli även i fortsättningen..

Jag får utnyttja att jag har 3 barn som vill gå ut,
så kan de bytas av så är jag ute o går hela tiden"ler"

Johan vart glad när han såg en hund
gå förbi.Han kollade länge på honom..

Sen började han ropa på pappa
så då gick vi in till honom.
Efter att ha tagit av johan overall o vanstar osv
så gick han o satte sig i soffan.
Det ser så sött ut när han sitter där i soffan ,helt stilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!