aldrig träffat

Idag ska jag o johan ut o gå lite med jessica o Kevin (tror jag att det blir)
Vi går väl till stan,o det är ju en bra promenad i kylan.haha..
Så slipper man frysa ihjäl helt.
Men jag tror att det  ser kallare ut än vad det är när man väl kommer ut.

Vi ska gå klockan 11 så då får john ta med danne när han hämtar vanessa.
Vanessa får sen stanna hemma med john o danne.
Det blir hon nog glad över.
Få koppla av lite ,med pappa o lillebror..
Kanske äta lite glass när mamman i huset inte är hemma."ler"

Ska börja kolla lite efter doppresent också till lilla Mathilda.
De ska ha dop i sthlm på alla hjärtansdag.

Jag räknar med att vi åker,om inte blir jag väldans besviken.
Ska då bli kul o träffa johns hela släkt igen,
var ju evigheter sen.
O det kan ju vara kul för dem o få träffa vanessa igen.
Danne har de väl bara sett engång eller nått
o johan har de aldrig träffat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!