tråkig dag men ändå glad

Idag har jag så satans ont i ryggen så jag knappt kan röra mig.
Men samtidigt så är jag så uttråkad så jag vill absolut inte vara hemma.
Alla de andra sitter o har kul nu antingen hos varann eller har besök
eller sitter i sälen o bara har det bäst.

O här sitter jag med en kaffekopp o är uttråkad.
Som john sa nyss när jag satt att jag inte vill vara hemma längre:
ja vi skulle ju ha åkt till stockholm idag om det inte vore
att du ville att vanessa skulle gå på julavslutningen imorgon..

Hm..ja det ångrar jag ju nu kan jag ju säga.
För annars hade vi varit på väg till stockholm om en timme.
Men nu är det lite sent o tala om för dem vi ska till att:jo men ni.
Vi kommer idag istället.haha..
Lite förvarning vill man nog ha.."ler stort"



Har knappt kunnat göra något på hela förmiddagen
pga ryggvärken o magvärken.
Men jag är INTE sjuk..
Jag anser att man ska kunna få må dåligt en dag
 utan att behöva ses som sjuk.
O undrar man hur jag mår så,fråga på..
Det tar jag inte illa upp av:-)

O sen åker jag inte någonstans
om jag riskerar att smitta ner folk inför julen..
Det finns olika sorters värk o grejer som gör att
man inte mår bra en dag utan att man ska smitta ner folk..

Jag har iallafall lyckats få ner maken till tvättstugan
så han kunnat slå in fler julklappar
o jag har fixat med tvätten.
O lagt in en hel del kläder till barnens garderober/byråer..

Lite lustigt att jag bara har tvättat till barna o inte till mig själv.
Jag tror knappast att barna lider om jag inte lägger in nytvättat till dem.
Så mycket kläder som barn brukar ha..(barn i övrigt)
För som förälder iallafall som mamma så  tänker man på barnen före sig själv..

Så vad jag ska ha på mig på julafton det har jag ingen aning om.
Men vad barna ska ha,ja det vet jag ju redan..hehe.
Sen får nessa välja helt själv i slutändan men jag har mina planer..



Nä jag får väl gå o packa lite.
Så jag får något att göra..
Ingen julskinka har vi gjort heller eftersom vi ska åka bort.
Men jag hade gärna ätit av den de dagar vi är hemma o fryst in.
Vet inte hur gott det blir o frysa in men det var en idé från lilla mig..
Får väl gå o rota i paradis asken..
Tills john kommer med värktabletter o fikabröd..

Nu ska jag gå o njuta av min familj..
Som är rätt roliga o umgås med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!