veckans planer

Vanessa ska ha Luciashow i skolan på tisdag  kl 17-18,30

Ska bli kul o gå på:-)

 

O sen har ju danne sin luciafest också på dagis o massa annat skoj händer nästa vecka:-)

Det märks att jueln börjar närma sig för då händer det alltid så mycket mysiga saker..

Men först ska det bli Lördag o vi ska till pappa o fira honom.Äta smörgåstårta o så..

Sk a åka o köpa någon present också,hm vart såg jag den där fina saken nu igen"funderar"

Sen på söndag ska jag till filipstad på team möte "nervöst"

'Får fokusera mig på att jag ska ha kul o att jag får träffa Veronica..

o Så min teamledare  som jag också känner.

Ska bli kul o känna att jag tillhör ett team..

O få lite tips o så som konsulent.. O kanske få se lite produkter,

hur de funkar o så"hoppas" så man vet lite mer..

 

Men nu ska jag se fortsättningen på Idol!!!

Vem hoppas ni på?

Jag hoppas på Tove o Erik!!

 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Va skojs=) så mycket i december=) åå så ska du ju få träffa mig=) <3

2009-12-04 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!