krasch

Min dator har gått sönder  på något vis
så jag kan inte använda den som man brukar.
Kommer åt mina kort så jag kan lägga in dem någonstans
änsålänge iallafall..
Får hoppas att korten finns kvar sen också.
För ananrs är det andra gången som jag förlorar alla mina kort på datorn.
Sist förlorade jag allt som jag hade från barna var små osv..

Så jag fick försöka leta upp lite gamla kort
som jag kunde spra ner o sen alla nya korten
som jag har lagt in de senaste 1½åren..
nä nu får jag hålla tummana för att korten stannar kvar..

Iallfall så jag lånar johns dator lite då o då
så jag kan uppdatera här ibland.
Men det blir inte lika mycket som förut.
Tur är väl det"ler"

Med tanke på alla minusgrader o den kylan som är idag
så pasar ett vinterkort in rätt bra..
här är ett på danne från feb09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!