katalog

Idag kom en massa rolig post till mig.
Klädeskataloger o några kort:-)

Det finns så mycket fina kläder nu inför våren,
ska bara försöka gå ner några kilon också
så kanske kläderna sitter lite bättre.
Inte för att jag tycker att det är sån brådska
men ja,det behövs ju uppenbarligen"ler"


Men sålänge det är vinter så kan man
gömma sig i varma goa tröjor:-)
Så ser ingen att man är lite stor;-)
Men som jag alltid brukar säga
det är det innersta som räknas.



Hur man ser ut är inte lika viktigt som hur man är..
Är man glad o trevlig så är det
så mycket viktigare än en perfekt mage.
Visst finns det de som ser helt smala o fina ut
fastän de har fött barn,
eller har blivit äldre.
Men jag lever mitt liv här och nu..
O jag är lycklig fastän jag har några extra kilon på kroppen..
Jag är lycklig för att jag är jag
o att  jag har den underbara familj som jag har..

Lite tankar så här på kvällskvisten..


Kram på er alla!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!