johans önskelista?


Tänkte att jag skulle fortsätta önskelistan
med att även få in vad min yngsta son kan tänkas vilja ha.
Men det är inte lika lätt.Dels så är han det tredje barnet o får så mycket
av sina syskon som de har tröttnat på osv.

Men är det något han tycker om så är det i drömmars trädgård.
Han har dom där hårda figurerna i ett paket (fick i 2årspresent av oss)
O så har jag köpt den minsta mjukis makka pakka till honom.
O så har jag köpt en bok med ljus därifrån..Båda ska han få i julklapp.
O så ska jag köpa filmen till honom.
Men sen finns ju de stora mjuka iggle piggle också..
Det finns 2 olika som pratar tror jag..
Såg det på toys katalogen iallalfall..



Vad gillar han mer?
Rorri(vi har köpt en bil därifrån,men ingen som låter)
Ja det bästa är nog o ha en massa fantasi för annars blir det nog bara stopp.

Men en morgonrock skulle han nog gilla.
En sån som hans syskon har..Han brukar låna vanessas.haha(frivilligt alltså)

Ja just det,förvaring o tavellister behövs också i hans rum.
Jag köpte nyligen en nallepuh lampa till honom som han har i sitt fönster.
Så skönt o ha hittat någon,hittar ju bara flick lampor annars:-)

Blev inte direkt någon önskelista men nu har jag iallafall nämnt vad jag kommer på nu..




Kommentarer
Postat av: Nettan

Det där va inte den jag såg...den jag såg va helt slät=)

2009-12-05 @ 17:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!