desperat??

Jag har så mycket som hänger över mig
Det där med körkortet,tänker inte gå in mer i detalj om det
eftersom det finns folk som roar  sig på min bekostnad.
Men för mig känns det som att det står still.
Funderar lite på när min dröm ska gå i uppfyllelse.



Sen det där med TUpperware.
Jag gillar verkligen att jobba med det.
O jag har så kul på mina visningar,jag mår verkligen jättebra då...
O jag har haft så kul på mitt första team möte.
Hade verkligen en toppen eftermiddag då..
O jag gillar att göra ordrar o plocka upp sakerna o fixa.
Men jag får inte in några bokningar .
Jag har en sån press på mig
från företaget/teamet att jag MÅSTE
ha visningar i januari..

Så fort jag får någon info så handlar det om
att DU MÅSTE BOKA IN VISNINGAR NU.
O boka in fler  ,det duger inte med det du har bla bla bla..
Sånt läser jag i mina brev o mail från företaget/teamet.
Jag har verkligen försökt få in värdinnor.
Men ingen vill ju.
Jag har försökt här i karlskoga och jag har försökt lite  i stockholm.
Jag ska fråga fler i sthlm..
Jag vet inte vad jag kan göra mer än o fråga.
O upplysa dem om vilka underbara gåvor det är dom veckorna..

Man får en herb shopper under januari o gästerna o värdinnan får en fin gästgåva,
finare än det vanliga..För i januari är det big weeks!!
Det brukar vara en väldans bra försäljning i januari
säger de som verkligen kan det här..

Jag har några som funderar o tänker.
O jag tänker låta dem vara lite,vill inte tjata på dem mer.
Det får bara motsatt effekt..
O jag upplevs somd esperat o jobbig.
Desperat är jag men jag vill inte verka jobbig.."ler stort"

Kanske inte det bästa sättet o göra reklam för tupperware
med det här inlägget.
Men det här är hur jag känner det.
Det måste nödvändigtvis inte vara så men jag upplever det såhär..
OM ni förstår skillnaden:-)

Nä det får bli som det blir med januari..
Men om jag inte får in någon visning
så får jag inte in någon order.
O då tjänar jag inga pengar..
Inget vi har börjat räkna med eftersom allt är så nytt
men det vore ju väldans underbart o få in lite extra
medans man har kul:-)
Det där lät konstigt men ja ...

Om fotot:
Daniel i oktober då jag började som tupperware konsulent..
Jag har betydligt mer o roligare saker nu att visa upp "blink blink"
Den där lilla röda som ni se rpå bilden den kallas för mini hackarn.
O den ser ut som herb shopper som värdinnan får i januari men
herbshopper är SÅÅ mycket bättre.
Den har 3 knivar istälelt för 2 o kan hacka nötter,mandlar,vitlök,örter..
Man drar i ett snöre så man slipper vrida..



NU ska jag gå ner o äta kotletter i ugn gjord i min Ultra PLus 3 L
från Tupperware  o så ris tillsåklart!!
Smaskens..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!