att tänka sig för

att tänka innan man pratar/skriver
är nog ett bra talesätt.

O det har jag börjat göra mer o mer.
Men man kanske ska ta o tänka till några gånger extra innan.
För det är så lätt att man skriver något som man inte ska skriva.
Kanske blir det skickat till fel personer eller så är det saker som man
lika gärna kan låta bli o säga.
Eller kanske skriva i en  dagbok som ingen kan läsa
det är ibland så mycket bättre.haha


Nu har det inte hänt något drastiskt idag.
Utan mer att fan:varför gjorde man sådär för..
O kanske blandade in ovanligt många,,haha

Man lär så länge man lever,
o man lär av sina misstag.

O oftast går det o ordna till så det blir bra
eller rentav bättre.
O i bland så kanske man förstör saker o ting..
Kanske en vänskap som man sen saknar mycket..

Att tänka på hur man skriver är nog viktigt för oss alla.
Nu när tekniken har kommit så långt.
Man har facebook där man kan skriva vad somhelst.
Som alla ser,ibland kan det då vara bra
 o tänka på att :skriver jag att jag är en ko
så ser alla det..
Inte för att jag brukar skriva att jag är en ko ..
Men kanske blir det min nya uppdatering.."ler stort"


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så sant som det är sagt..Ibland så "skickar man i väg orden" så lätt innan man egentligen har tänkt igenom dem..oavsett om det är msn, sms, facebook..bloggen osv Jag har oxå börjat försöka "tänka till" mera innan..ibland lyckas jag, ibland inte.. ;)



Ha en underbar dag! Kram

2009-08-15 @ 13:20:32
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!