shoppat

Idag har det varit väldigt skönt ute.
Jag o johan gick o lämnade Vanessa i skolan idag.
O sen promenerade vi,gick till en lekpark ,gick o handlade lite.
O gick mera promenad.Så härligt o bara gå ut o gå med den minsta i familjen.:-)

Gick sen o hämtade Vanessa,jag var några minuter tidig.
Så jag stod o smög på henne lite.
Då ser jag henne springa till sin fröken ,
hon frågade"Varför är   mammas jacka där?

Vet inte vad fröken hade svarat men hon hde nog sagt
att det var för att "din mamma står där o väntar på dig"

För sen kom en sprallig tjej springandes mot oss(hon såklart)..
Hon hade haft så kul ute idag i skolan.
SÅ det blir att gå dit med henne o lämna av henne imorgon också.
Kan säga så som att min dotter väljer att börja skolan :
6dagar före alla andra.Frivilligt.

Men på måndag börjar de allihop på riktigt..
Så då är det på allvar.haha

Drog hem o fixade ed tvätt o sånt..
O fixade mat o barnen var ute o lekte på tomten.

Sen drog vi till stan. John skulle till tandläkarn med vanessa.
O jag o pojkarna drog till h&m.
O kollade på byxor till Vanessa..

När de var klara var vi fortfarande kvar."upps"
Hon ett par jeans rikare.
O 2 par tights rikare..

Skönt o få lite avklarat på att handla listan"ler"

Vanessa o Daniel provade även Höstjackor
som satt riktigt bra.Skönt att ha börjat kolla på sånt..
Konstigt bara att de inte finns att beställa hem på h&m rowells.
För då hade jag nog beställt iallafall vanessas jacka redan idag..

Men men,det finns fler dagar då man vill shoppa lite..
Var även en perfekt dag för glass för familjen..

Tip Top är ju riktigt god den:-)
 

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Tiptop är min favvo... Nu blev jag ju jätte sugen på glass!!!! Lägg inte ut sånna där läskande bilder :-)



...Här får inte börjas nått tidigare i skolan inte :-( avundsjuk... Borde byta till Karlberg kanske...hehe ;-)... Ska bli sååå skönt när dom börjar på måndag... kram!!!

2009-08-20 @ 21:18:15
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!