så segt

jag vaknade 7,15 av danne o johan vaknade på engång..
Vi fördrev tiden lite så vi kanske kunde äta frukost tillsammans med john.
Men nä vi fick äta själva.haha
Det gör inte mig något för om jag ska vara ärlig
så trivs jag väldigt bra o vara själv med barnen
emellanåt.Få den där lugna känslan..
Visst de kan självklart vara lugna när vi är allihop.
Men jag saknar o kunna vara själv med dem .
Nej,jag menar inte att jag är en person som vill vara ensamstående.
Det är långt ifrån så jag menar..
De som känner mig vet hur jag menar.

Undrar hur länge min man ska sova.

Klockan är 10,05 o han sover fortfarande."ler"


Nu ska jag ta o göra något,leka med barnen eller nått.
SKa ju till stan sen o byta johans jeans..
O sen ska jag o barnen till Nora Marken..
Har beslutsångest om jag ska ta med mig.
vanessa o danne.eller bara nessa .eller alla 3..
mannen i huset ska inte med,det är ju en sak som är säkert.
Så himla trist,men mår man inte bra så gör man inte..
"love him anyway"
Sen så är det bara bra om man kan göra egna saker också.
O inte vara bunden till varann..

Jag med familjen midsommarafton 2008.


Kommentarer
Postat av: Nettan

saknar dina uppd igen=)

2009-09-01 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!