min skiva

idag kom äntligen min efterlängade skiva.haha
som jag beställde i måndags..

O den var ju väldigt bra.
Där sommaren är som var på den
första skivan som jag har här hemma.
Den har de gjort om o den är ännu bättre nu..
O sen en massa andra bra låtar.
O givetvis :ute med båten.
Som är en sommarhit!
Men ärligt talat så gillar jag all deras musik.haha

Jag hoppas att jag får se skivan i affärerna snart.
Helt otroligt att de säljer skivan nationellt nu..
Är väldigt glad för deras skull..

Lägger in en bild på nessa från förra året.
Då Hon Plockade blåbär med sin morfar.



Ps:skivan heter ute med båten o är med Värmlandspojkarna(VP)
www.varmlandspojkarna.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!