härligt

Vilket härligt väder vi har haft nu den här veckan.
Så himlans mysigt med riktig sommar igen..
Vi har varit på stranden flera dagar i rad..

Igår åkte vi dit även på kvällen..
O det var härligt med ett kvällsdopp..

Nu idag har vi varit o storhandlat på Maxi.
Med alla 3 barnen.Vi fick nog med rätt mycket mat,
ändå fastän det är lite svårt o koncentrera sig till max.

Vi har även köpt 2 resväskor.
O så har vi fått hem våra pass .
Så nu är vi redo för semester:-)
Men det är ett tag kvar..
Åker om en månad..:-)

Då ska våran sköldpadda bo hos min pappa.haha
O bada i whiskey"ler"

Nu i kväll fick vi besök av Anders.
Som bor i Bålsta.
Så härligt med besök.
Vi åt tacos på altanen o sen har vi suttit med tända ljus
på altanen o pratat o haft riktigt mysigt.
Ända tills myggen kom..

Barnen sover o vi ska kolla på lite film:-)
Vp har sin releasefest för Ute med båten.
Men jag hade ingen o gå med så jag fick snällt stanna hemma.
De spelar just nu..

Men jag ska beställa skivan innan jag går o lägger mig.
Så  vi kan chejka loss här hemma..
Daniel älskar :ute med båten.
Sjunger den dagligen..

Kommentarer
Postat av: Esmerallda

Är det inte svin-dyrt å handla mat på Maxi?? har bara varit där nångång, men då blev ja ruinerad har ja för mej :-)... Tacka vet ja Lidl :-)



Kram,kram

2009-08-09 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!