fredag

Igår kväll hade jag så ont i magen.
Så det blev sängen tidigt..
O imorse vaknade jag o hade jätteont i magen.
Att det aldrig slutade..

Vid 13 tiden gick det äntligen över.
Men nu börjar det komma tillbaka igen.
Och det är ingen mensvärk..

Jag tror att det blir för  mycket för magen.
Att allt bitterhet här hemma göra att jag får ont i magen.
För när jag är ut eo går så mår jag så mycket bättre.

Jag är glad o jag ler tillochmed när jag går.
Det är inte något vidare bra av att bara gå inne..

Är ingen som vill följa med mig ut heller,
jag får nästan tvinga dem.
Ja johan följer med ut frivilligt.
Så jag har ju honom:-)
Skönt det.haha

Jag vet inte hur jag ska komma ur det här
bittra humöret som vi har här hemma.
Det är inte bara jag som sitter vid datorn o är bitter."ler"

Men om några dagar börjar det rulla på här igen.
Med körlektioner,skolan ska besökas..
O sen börjar nessas skola på allvar..(måndag 24/8)

Så då har jag en anledning till att gå ut ur huset.
O kan ju gå till skolan o lämna o hämta..
Nä det är dags att jag börjar göra mer saker nu.
Att jag tar tag i saker ,att jag går ut o gör något.

För jag hatar att må så här.
Att vara en bitter gammal tant redan vid 27 års ålder.
Nej tack..




Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-15 @ 01:42:11
Postat av: Mamma

Äsch inte är du en "bitter tant". Kram

2009-08-15 @ 01:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!