en blivande 2årings rum

Om en månad fyller våran Johan 2år.
Närmare bestämt den 20september.
O jag sitter o funderar ut redan nu vad vi kan önska oss till honom.
Vi gillar sånna där ,bra att ha saker.
O leksaker o kläder också givetvis..

Förra året fick han en så fin vägglampa men den har inte fungerat sen dess..
Fungerade kanske någon enstaka gång.Sen vart den glapp.
O vi har ju delat av rummet,var typ ett år sen.

O sen dess så kan man inte ha någon taklampa i mitten av taket.
Sådär som det är på  alla andra rum.
Så vi har fixat på annat sätt..

Sen så har vi inte hunnit köpa någon fönsterlampa än.
Så det önskar han sig..Någon fin o lite barntema.kanske..

Vägglampan som inte funkar ör i nallepuh tema.o så har han 2 nallepuh tavlor.
men annars så  är det inte direkt någon tema på rummet.
Så det är rätt valfritt.Om man vill köpa något till hans rum.

Känner att det är så tråkigt att ha det så här mörkt i hans rum.
O jag får aldrig tillfälle o köpa en fönsterlampa.
Så det anser jag vara en bra grej o önska sig om någon inte vet vad de kan tänkas köpa.

Jag är ju inte nöjd med hans rum överhuvudtaget.
Eftersom allt är så halvfärdigt.
Men det är ett projekt för mannen i huset.
Just nu är det jag som sitter här,har en kombinerad datorbord/byrå på något sätt..
Fin o nödvändig.Men stor o klumpig i ett litet barns rum..

Vet ärligt talat om det inte var bättre innan vi delade av rummet.
Men då fick man gå igenom hans rum för att komma till vanessas.
O nu har han ett eget,men ej färdiggjort ..

Ja vad har han som inte behöver önskas..
Han har en väldiogt fin matta så det 'r jag väldigt nöjd med.
är nöjd med vägglampan också om den bara kunde funka.
Men tyvärr så äger jag inget trollspö;-)

Vad tycker han om då?
Allt som de andra barnen i familjen gillar istort sett.
Han har en spis,han har lego,ha har bord o stolar..
O självklart leksaker.
 
Jag har  planerna om att sätta upp en sån där list sen
där han kan ha sina fina dopsaker o lite annat  fint..
Men när det blir av,det vet jag inte..
Orkar liksom inte tjata om det.


Någon säng har han inte..
Vet ej hur det ska få plats men det
 får lösa sig den dagen det behövs.

Återkommer mer om hans rum..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!