Det är roligt:-)

Vad glad jag blir när jag ser
att kommentarerna börjar öka igen
här på bloggen..

Det har varit lite snålt med kommentarer
under alla semester veckor o sånt.
Men nu verkar de vara igång igen..

Tack för alla era fina kommentarer:-)
Det uppskattas jättemycket!!

Hoppas nu att jag kan skriva riktigt roliga
o intressanta inlägg så  nya läsare
håller sig kvar också.."ler"

Apropå besökare så har jag just nu
haft hela  10098 Besökare  sen jag började
med besöksräknaren:-)

O jag har just nu 25 unika besökare.
O mina besök räknas inte med:-)

Vore kul om man kunde höja besökar antalet lite.hihi
Har ju legat på högre.
Men det gör inte så mycket:-)

Avslutar med ett kort på min lilla Johan.
1år o 10 månader gammal.
Kolla på hans gulliga hår."så mysigt"

Kommentarer
Postat av: Skor, och en del av livet

hi hi Det var verkligen lite glest mellan hårtestarna där 'ler' Men de är ju så snuttiga att snusa i nacken..

2009-08-03 @ 23:43:20
URL: http://www.skotornet.se/blogg
Postat av: Syster Yster

Skaffa en blogg på metrobloggen.se då kan du käna pengar beroende på hur många besökare du har... Ang bild-program så finns det en del att ladda hem gratis på pcföralla skickar adressen här http://pcforalla.idg.se/2.4476

Jag laddade hem paint-net... det var inte så bra... men ska kolla vidare... Vill oxå göra en bättre header...Kram

2009-08-04 @ 09:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!