petra filosoferar

När det väl händer något kul.
När man väl blir bjuden på något.
Så ska det redan vara fullbokat med andra viktiga saker.

Jag avskyr o tacka nej till de få inbjudningar som vi i familjen får.
Men nu har jag fått tacka nej till 2 saker på en o samma vecka.

Vi blev bjudna på johns systerdotters 10årskalas isthlm
o samma dag har våran dotter dansuppvisning 25 mil bort.

Vi blev bjudna till Peter o Annelis bröllopsfest(min bror o hans fru)
o samma dag gifter sig Maria o Robert(min syster o blivande make)

Det var inte kul o tacka nej till peter o annelis bröllopsfest.
Men självklart tvekar jag inte en sekund att gå på syrran o Roberts bröllop!!
Syrran har ju valt kyrkligt o jag har den stora äran o få bli bjuden..hihi
Mina syskon var inte äns bjudna på Johns o mitt bröllop.
Vem var det haha.
Peter o Anneli gifte sig jättefint i usa,o nu vill de ha sin fest.

O just nu är även min trista vardag fullspäckad känns det som..
Fattar inte hur allt kan bli så tokig,
att det blir på samma dag av alla dagar.

Inte för att man ska bry sig om att ändra datum o så..
Det ska man inte göra för våran skull.
Det är inte det jag menar.
Utan det jag menar är hur vi ser det.
O vi ser det som så att: det är tråkigt att allt blir på engång
när det sen inte händer någonting..

Men det är roligt o känna sig populär för en stund.
Så populär så man måste tacka nej .

Jaja man får se det från den ljusa sidan.
Att jag pga hur jag ser ut absolut inte känner för att klä mig något snyggt.
För inte äns det finaste plagget i världen kan få mig att bli fin..
Inte heller någon mirakel klänning som gömmer alla vinklar o vrår..
NI vet sån där som finns på tv shop,ta på dig den här o alla kilona rasar.
Celluliterna är som bortblåsta o din mage ser helt vältränad ut..
Benen ser ut som små pinnar o dina dubbelhakor blir bara 2.

Ja lite kul måste man ju ha så här på kvällen/natten..
O lite ironi har väl aldrig skadat..
Undrar om den där "klänningen" finns i alla storlekar.."fniss"



Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi ska ju ha ett stooooooooort kalas sen i maj ju=) å då blir det suuuuuper kul Kanske tom en grillkvällpå er altan`...Nää inte ska du säga så om vikten..allt tar tid och energi. KRAM NETTAN

2009-04-24 @ 06:31:37
Postat av: Anonym

Kikar in , har en tävling nu.



Mvh Sassa!

2009-04-24 @ 15:10:46
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!