underbar dag

Idag har vi haft en så himlans underbar dag.
Vi var först o kollade på vanessa som dansade sin sista danslektion.
O föräldrar o syskon fick vara med sen o dansa o kolla på vad de hade lärt sig under terminen..
Morgondagens dans visade de inte..Den får man ju se imorgon:-)

Sen drog vi vidare till tivolit..
O där åkte barna en massa karuseller,
de var helt lyckliga..
O e åt sockervadd o slush o hade det riktigt kul.
Man såg ren lycka i dannes ögon  när han körde
i den ena karusell bilen..

Det är underbart o se äns barn så glada.
Sen hem så jag kunde byta om.
O sen åkte jag vidare till Kathleen
o var på hennes inredningsparty.
Det fanns så mycket fint där..
Den fina ljuslyktan eller vad man ska säga att det var kostade väl runt 500 kr.
Men den var ju så fin..
O så hade de en peelingscrub som var så himlans skön
på händerna..
Kan tänka mig hur  len man skulle bli om
man skrubbade med den på resten av kroppen..

John o barna kom sen när inredningspartyt var över.
O vi stannade några timmar så barna fick leka en massa ihop
o åka traktor, ,hoppa studsmatta.
Äta godis o  bara umgås:-)
O jag kastade bollar åt deras ena hund (ymer)..

Det är så härligt o vara hos dem.
Men till slut åkte vi hemåt..
O det var dags för robinson o lite lördagsmys..

Lägger ut foton imorgon..
Efter dansshowen..

kram på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!