perfect home..

Igår var jag på inredningsparty.
Det fanns en hel del fina saker där.
Var mitt första inrednignsparty som jag besökte.
Har förut varit på tupperware o klädespartyn(mest me&i)..
Men det här var kul..

Jag hittade dessutom deras webbsida .
O här har ni länken till den..

Perfect Home heter företaget..

http://www.perfecthome.se/

Kanske man borde ha ett sånt party här hemma.
Man får tydligen en värdinnagåva baserat på försäljningen..
Får bli lite längre fram i sånnafall.
Ska vara några som vill komma också.hihi

Kommentarer
Postat av: Carmen

På Partylite får man oxå välja värdinnegåva baserat påkvällens försäljning...då får man välja fritt ur katalogens sortiment å det e alltid uppskattat av värdinnan. Vill du veta mer om hur det funkar så hör av dej, jag e konsulent. Hihi, nu ska jag kolla länken du la ut.

2009-04-26 @ 17:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!