påskris

nu har vi satt fjädrar i påskriset här i köket.
så nu är det påsk här hemma..
o en häxa hänger i köket också
som vanessa har gjort.hihi
jag har så många fina tuppar o någon mer häxa
men jag hittar dem inte i källaren.
jag blir tokig,men de finns väl i någon låda någonstans..
ni vet,man minns att man har så mycket fint hemma.
men man hittar det inte någonstans..
det rör sig om så mycket saker så snart förvirrar jag bort mig själv"ler stort"

Det ät nackdelen med att flytta .
Men vi har firat påsk en gång förut i det här huset.
Men frågan är ju om allt stod framme då..hm..
Bäst o kolla igenom mina foton från påsken förra året.
Fördelen med att vara så foto tokig som mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!