Öb

Idag är det en härlig dag.
Solen skiner o det är riktigt varmt o skönt ute.
Jag o pojkarna var o hämtade Vanessa
o sen drog vi till en jättefin lekpark.

Sen vart vanessa så hungrig så vi gick hem
o de åt lite mellanmål.
Nu väntar vi bara på att john ska vila klart.
O sen ska vi åka till överskottsbolaget..
De öppnar nämligen idag.
Men jag skulle helst vilja åka NU.
Sen kanske allt folk slutar
sina jobb o så blir det massor
med folk..Gör inte mig något,
men det blir lätt fullt på parkeringen..
O den parkeringen som de har gjort var helt full
på Elgigantens premiärdag..

Blir så tomt utan lite bilder,o här kommer ett från
några veckor sen då johan lekte med vanessas docknacpp
o my little pony bebisen..
Han tycker att den är så rolig,
han stoppar fingret i hennes mun
o så pratar den..

Kommentarer
Postat av: Carmen

Halloj!

Kul att du lämnade spår efter dej i min blogg.

Ja inte e det kul, nu e vi båda utan jobb men han har jobbet kvar till sista juni så man vet ju inte vad som händer innan dess. Har jag turen får jag ett jobb innan dess. Tror inte det e lätt med jobb oavsett var man bor, det e ju varsel överallt, trist men sant.



Må så gott i det underbara vädret.

2009-04-23 @ 14:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!