Tisdag




Hejhej.

Idag har varit en mysig dag hela dan förutom under kvällen då jag vart lite dempad men  vad ska man göra..

Igår åt jag lite kräftor till lunch som mamma hade kommit med..

Så nu har jag ätit kräftor för iår.. fast mysigast är ju såklart kräftfest med släkt o vänner..

Vanessa  åkte till mormor igår o vi åkte till pappa o fikade sen

 ville Danne att vi skulle äta på Macdonalds så vi åkte ju självklart dit.

Jag brukar inte gilla Macdonalds men igår var det både mysigt o gott .

Åt någon chicken mc feast..O  jag vart en aningens förvånad när

jag fick se att Danne fick en speldosa leksak i happy meal..

Precis vad han ville ha men det brukar inte finnas dom nya

 happy meal leksakerna där..

Idag har jag kört  en del o bokat  upp mig på 12 körlektioner..

O så fick jag lite råd o tips om datatesterna..

 Bra o få prata med någon av dem som bryr sig om hur det går..

Jag behöver  lite peppande ord ibland..

Så nu kör jag imorgon o sen är det full rulle i september o oktober..

Vissa veckor är det några gånger i veckan o det behövs verkligen..

Jag har aldrig varit snabblärd o jag har inte kört så mycket så jag behöver  träna träna o träna..

Sen har vi  njutit av den lilla sol som har visat sig här i stan..

Barnen har gungat,åkt rutschkana,ätit äpplen osv på tomten:-)

Så skönt o  ha det så mysigt även fast man inte gör så mycket egentligen.




När mamma o Vanessa kom hem idag så hade de massor med bullar som de hade bakat..

Vanessa hade gjort egna bullar som var riktigt goda..O så egna små tvålar o gipsfigurer som hon sen hade målat..

Hon är så duktig min lilla tjej.. Så kul att hon kan vara hos mormor o pyssla lite med annat.

Jag gör gärna sånt hemma med henne men med en   blivande 1åring hemma så är det

nog lugnast om hon gör det hos mormor..

O skönt o få mormors fulla uppmärksamhet o bli lite extra ompysslad..


Imorgon ska jag köra en timme o sen hoppas  jag att jag får träffa några av vännerna..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!