Reborn

Jag kollar just nu på en dokumentär om kvinnor som skaffar sig låtsas bebisar...

Det är så sjukt. Det är dockor som ser precis ut som bebisar.

De kan få  dem så det ser ut att de andas.

De kan beställa vilken vikt dockan ska ha,ögonbryn,hur näsan ska vara.

Om näsborrarna  ska vara vodöppna eller inte..

En tant skulle försöka efterlikna sitt barnbarn Harry.

De går omkring med dockorna i barnvagnar..

En tant där har flera olika vagnar för vad hon ska göra under dagen..

De skaffar syskon till dom.

O går till exklusiva barnklädesaffärer o handlar kläder för flera tusen..

Det är så sjukt. Lite äckligt sådär.

Man kan aldrig efterlikna det nog så mycket som att ha ett riktigt barn..

Dom där mammakänslorna..

De kan ju inte direkt fejka en förlossning,eller förresten det kanske de skulle kunna göra.

Nä jag blir lite illamående av det.

Om man nu längtar så mycket efter ett barn kan det ju finnas andra alternativ.

Kanske träffa den rätta,skaffa barn o leva lyckliga ialla sina år som john o jag"ler glatt"

Nä men alla kanske inte blir gravid så fort som de tittar på sambon/mannen ,

men en docka kan väl aldrig vara lösningen..

De sa att man slösar pengar på kläderna om de blir smutsiga..

Men om de nu blir smutsiga så är det ju ett bevis på att de har blivit använda..

Nä  det är sinnesjukt det de håller på med..

Dokumentären är på kanal 4.






Detta kort har min älskade Man tagit..

Nu är det "bara" 45 minuter kvar till slutröstningen på Idol.

Vilken tjej åker ut tror ni??

Imorgon ska jag hejja på killarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!