ont i halsen

Så var det min tur att bli dålig..

Jag vaknade med en himlans ont i halsen o benen värkte också..

Men värken i benen  beror nog på att jag har legat trångt eller så..

Men fy,jag vill inte vara sjuk.

Vem vill det egentligen.Men jag tror att jag har klarat mig utan att bli sjuk rätt länge

o någongång ska det väl vara äns tur..

Dottern är feberfri nu men pojkarna har feber..

Men de verkar inte ha något annat än feber  som tur är..

Daniel var så söt förut,han ville ringa sin mormor..

Hon o hennes man Peråke är i skottland o hälsar på barnens moster o hennes 3 barn som fyllde i september..

Pojken fyllde 4år och tvillingtjejerna fyllde 1år  dagen  efter min minsta(han fyllde 20/9)

Danne ringde sin mormor o bad henne köpa med en  turtles leksak..

Han är helt tokig i turtles nuförtiden..Våran sköldpadda har han även  börjat kalla för Turtles.

Lägger in ett kort på Leonardo  som är taget då han väntar på att  hans akvarium ska bli rent o fräscht.






.

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Svar:

Jag hittade mina Hello Kitty-plåster på ICA så de är nog lätta att få tag på. Jag har hört att det finns motiv med Stålmannen också.



Krya på dig!

2008-09-26 @ 14:33:12
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!