johan


Idag är JOhan med i Karlskoga tidningen..

Jag hade skickat in bilden några timmar försent så födelsedagsannonsen kom idag istället för i lördags.

PÅ bilden har han mössan som han slängde av sig på stan idag när han o pappa john var på stan..


Jag har cyklat omkring o letat efter den men det fanns igna spår av den..


Fast jag kollade ju inte rävåsens parkering förståss,borde ha gjort det men jag var överallt istället.
jaja...

Johan har iallalfall varit på sin 1års koll nu på bvc o fått 2 sprutor i benet..

Han har växt på bra,vikten kunde ha varit mer enligt mig.


Men iochmed att han ständigt får nya baciller så får han aldrig vara frisk mer än några dagar o sen blir han sjuk igen.

Men han är helt perfekt ändå förståss.

O varken jag eller john har varit stora som barn så det är inte så konstigt om vi får smala älsklingar..

John är ju fortfarande helt perfekt i kroppen fastän han är vuxen ,det är bara jag som har blvit kraftig..

Men så har jag ju fått 3 barn på 5år också.. Så fort man har börjat bli smal igen så är det dags för ny graviditet.

Men inte den här gången så nu får jag gärna bli smal..

Men den som väntar  på något väntar aldrig för länge.. O jag har inte direkt någon brådska med min vikt.

Jag måste koncentrera mig på annat...

Sånt där som 27åringar brukar ha..

Här kommer ett till kort på min älskade 1åring..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Aj två sprutor..brukar man ta det? minnesförlust

2008-09-22 @ 18:16:34
Postat av: Therese

Vilken gullplutt!

2008-09-23 @ 22:38:50
URL: http://mammathezz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!