gnäll

Till veckan ska jag ta o sätta mig vid körskolans datorer..
jag orkar  inte göra dem här hemma längre,allt ska klaffa så bra för att jag ska kunna koncentrera mig .
barnen ska vara lugna eller sova,eller john ska kunna ta dem.
jag ska inte vara trött..
 jag får bara göra dem på kvällstid o oftast blir det inte förrän man är alldeles för trött..
på dagtid kommer jag inte äns in i systemet.

fy vad jobbigt det ska vara o aldrig kunna koncentrera sig.
kommer jag bara väg till körskolan kan jag ge all koncentration då jag är där..
o ingen som gråter  eller tjatar eller gör så man inte kan koncentrera sig..
som mamma tar man ju barnen före sig själv ..

NU fattar jag varför körskolan ville ha mig där när jag gör datatesterna..
o inte enbart hemma vid min dator..

Nä nu är det prioritering som gäller,hemmet är inte alltid bäst.

Men det är lite som en besvikelse..
Jag trodde att jag skulle klara av att plugga här hemma
 med 3 barn o man hemma dygnet runt..ja ni hör ju själva.. det  är nog inte så lätt.

Jag känner mig bara stressad över allt det här,körningen går så bra nu sen jag bytte körlärare..

Jag kommer bara framåt i körningen o det är kul o köra.
Ska väl köra med min vanliga lärare sen i oktober ,
har liksom inget val när tjejen  börjar jobba på sitt vanliga jobb i hällefors igen..

Jag sa till min körlärare sist att jag är så avslappnad när jag kör med henne..
Jag gör allt rätt ,jag koncentrerar mig helt o hållet.
Visst jag kanske är mitt uppe i en mening när jag gör fel.
Men det är ju sån jag är,pratar för mycket.

Och jag tänker tok för mycket..JÄmt,dygnet runt..

Om allt o ingenting..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!