galltvål

Hej!!!


Nu har jag börjat använda galltvål till alla fläckar på kläderna..

igår testade jag för första gången på nessas nya svamptröja där lillebror hade ritat med tuschpenna på ärmen..

Det gick bort med galltvål..

Så det var ju jätte bra..  Men idag skulle jag använda den vid en maskins tvätt.

Lite väl jobbigt o gnida tvålen mot varenda liten fläck på kläderna..

Så det är nog  lättare med en flaska eller nått.. Men de kostar ju nära 90kr också..

Men det får väl bli att vi köper en sån om tvålen verkar funka bra på barnens  alla fläckar..

Nu ska jag gå ner o ta en kopp kaffe o fixa iordning oss för dagens öppna förskola..

Så skönt att Danne mår bra igen så han kan följa med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!