Ändrat lite..

EFtersom det är så få som kommenterar min blogg o jag har under mitt år som bloggare på blogg.se

bara haft snälla kommentarer så  ändrar jag så man ser att det man har skrivit kommit fram som kommentar..

Så nu hoppas jag att fler kommenterar min blogg..

Man kan säga vem man är o ett hej om man inte vet vad man ska säga,det räcker..

Men det verkar som att de flesta som är här o läser inte vill att man ska veta att just dom är här o läser.

Men varför dölja att du tycker om min blogg. Oavsett om vi inte känner varann eller har  något otalt med varann

eller alltid har känt varann  så går det bra o skriva en kommentar  lite då o då..

Sålänge man är snäll så vill jag gärna ha kommentarer på min blogg.

O det spelar ingen roll om du har en blogg eller inte,man får kommentera ändå..

Nu ska jag gå o  leka med mina barn lite innan jag ska fortsätta städa..


Kommentarer
Postat av: Josefin med Louise

Hej!



Jag känner inte dig men brukar läsa din blogg. Har en dotter på 7 månader som är kusin med Linns (på Familjeliv) David! =)

2008-09-16 @ 17:22:41
Postat av: Jenny

Hej!

Grattis på födelsedagen!!

Hoppas du har en fin dag!

Många kramar Jenny

2008-09-16 @ 17:49:05
Postat av: Marie o Ebba

Grattis på födelsedagen!

2008-09-16 @ 19:47:35
URL: http://ebbakarlsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!