Världens snällaste

Min otroligt snälla körlärare hade redan i morse (innan min körlektion) ordnat o bokat in mig på 3körlektioner nästa vecka.. Hon vet hur mycket bättre jag mår när jag kör med henne. O jag hoppas att jag får tillfälle att tacka henne den dagen jag får mitt körkort.. För även om det är den andra körläraren som har lärt mig grunderna så går allt på räls när jag kör med henne.. Det är så roligt,det är som att köra med en vän. Så idag var inte min sista körlektion med henne, utan som det ser ut nu så blir det på torsdag.. Helt underbart o få tillfälle till att köra 3 gånger till o dessutom på en o samma vecka.. Jag kunde inte avboka dem,fastän vi redan hade bokat upp oss på annat.. Det här är min chans i livet,ja inte de här 3 körlektionerna utan hela idén om att ta körkort.. Jag har kommit så långt sen jag bytte lärare jag har tillochmed fått köra på andra sidan stan idag... Ja inte E18 men i bråten osv.. Så underbart o gå köra där borta också.. O allt flöt på så bra,fastän körlektionen var kl 8,40. O jag knappt hade sovit något under natten, för min minsta bus fick för sig att vakna kl 3 o vara vaken flera timmar.. Men jag gick ändå iväg o var redo för att köra.. Så enkla saker för alla andra men för mig är det en enorm utveckling... Att ta körkort.. Som min svärmor sa en gång: Att ta/ha körkort tillhör allmänbildningen.. O jag håller verkligen med.. Den dagen jag får mitt körkort den dagen ska jag sluta säga Att jag är sämre än någon annan.. Den dagen har jag kommit i fatt med livet.. Det får ta den tid det tar,jag började helt från noll i våras.. Men jag får sån energi o livskraft av att hålla på med körkortet.. Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Andie

Tackar för kommentaren. Skulle du vilja bli veckans superbloggare?

Jag måste då säga att jag tycker att din design är jättehärlig som den är!

2008-10-10 @ 16:14:28
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Jenny

BRA PETRA!

De går ju kanon bra för dig.

Ha en underbar helg.

KRAM

2008-10-10 @ 17:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!