Värdelös

Hur kan en människa vara så värdelös.

Ja jag pratar givetvis om mig själv.

Dagens körlektion gick åt helvete.

O då menar jag verkligen åt helvete.

Jag körde ju som ni vet med den manliga.

Jag var helt nervös..

Han såg i mina papper allt som jag hade gjort  sen sist-

Han tyckte väl att jag hade fått backa in vid ett gatuhörn lite väl många gånger..

Så det borde jag väl ha fått släppt   ,det visste tillochmed han att jag kunde..

Det kunde jag redan med honom med andra ord..

Men allt jag gör blir så fel.

Idag var han inte nonchalant ,han hade inte sin mobil uppe.

Han kom i tid(kors i taket)

Så han försöker väl vara pedagoisk.

Men min kropp har redan bestämt sig för att det inte går o köra med honom..

GIvetvis så kunde jag inte det där som jag hade kunnat med Sara..

Så för honom så kan jag det inte..

Jag går hem,är så besviken på mig själv..

Över att jag aldrig har kunnat köra med honom .

För jag vet o det vet john också..Att jag kan köra bil men inte med honom..

JOhn har också sett hans nonchalanta sida.

För han var med en gång..

Iallafall jag kom hem försökte förklara för john,som har fullt upp med barnen..

O givetvis så börjar det  forsblöda näsblod.

Det forsar ut...

Så bra mår jag efter en körlektion..

KÄnner mig så jävla kass som inte kan köra med alla..

Men vad ska jag göra.

Jag har inget annat val än att avboka hans körningar o försöka pussla ihop

så jag får köra med de andra tjejerna.. Men sara slutar nu i oktober..

Varför blir det alltid sådär..

SÅ fort jag tycker så bra om en person,funkar så bra ihop med personen..

SÅ ska den personen sluta..

Jag bryr mig inte om ,om ni sitter o skrattar åt mit patetiska inlägg.

För denna blogg är min blogg o den handlar om MItt liv.

O mitt liv har aldrig varit enkelt..

Det har alltid funnits fördomar mot mig o det kommer alltid att vara tufft o visa för andra att jag kan..

Att jag också duger,men nu är det så att jag själv har märkt att jag är faktiskt värdelös ..

Då är det ganska så illa..

SÅ om inte jag äns tycker om mig själv

SÅ förväntar jag inte att någon annan ska göra det heller..

Fast jag vet vissa som alltid komer att gilla mig o det är min familj..

Vs: MIn Man (ja jag är gift) och mina 3 barn. Och Ja jag har 3 barn..

Och nej det är inte så jobbigt som alla tror..







Kommentarer
Postat av: Nettan

Tänk så här...det är ingen tävling alls med KK. ta det i din takt...å byt lärare...krams

2008-10-04 @ 08:26:03
Postat av: Jenny

Gumman lilla.

Om hon Sara nu slutar fråga henne vart hon ska jobba istället och följ med över :)

Skit i den manliga.

Prova annars nån annan trafikskola.

Jag har gått på 3st.

Sista skolan var bäst.

Därav cd hahahahaha..



Många kramar på dig

2008-10-04 @ 10:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!