tvprogram


Nu i kväll har jag kollat rätt mycket på tv:n..

KL 20 så satte jag mig i soffan med en kopp kaffe.

Ensamma Mammor söker började ju:-)

Sen så började en film som jag aldrig hade sett förut..

Se upp för dårarna...Den var rolig:-)

Den fick mig o tänka lite,o för er som verkligen känner mig

så vet ni att jag tänker alldeles för mycket.hahaha..

På allt o ingenting ,precis som när jag är på mitt gladaste humör

Då kan jag prata hur länge som helst..

Så man nästan får skavsår i öronen.:-)

På tisdag är det säsongsstart på House p kanal 5..

Det ser jag fram emot...

Jag gillar den serien...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!