shoppade



Efter Ikea besöket idag så åkte vi till

Mariebergs centrum som har öppnat en massa nya affärer

o de håller fortfarande på o bygger om..

Jag handlade en del kläder till mig själv o även en parfym..

Det är kul o kunna hitta något till sig själv för ovanlighetens skull.

Men idag hittade jag så mycket fint..

Nu ska jag gå o sova så jag orkar med morgondagens körlektion

som är redan kl 8,40.. Jag hade valt en tid vid 11

 men det passade bättre med en tidigare tid för läraren..

Så jag får väl stressa mig iväg 2 timmar tidigare..

Vanessa sover hos mormor  i natt,danne sov där

 i går natt så de har bytt plats med varann:-)



Lägger in ett kort på Johan då han var 4månader gammal..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!