sälja

Jag behöver bli av med lite saker..

Massor  men jag får ta lite i taget här..
 
Men jag har en svart mjuklift till phil&teds

en som kallas för coccon.

För nyfödda..

Har enbart använt den 2 gånger..

 Maila mig på

[email protected]

om ni är intresserade..

O så har jag en Liggvagn från teutonia..

Som johan hade i några månader bara..

 Den är med vändbart handtag så man

kan ha ligg vagnen åt andra hållet om man vill..

O man kan höja o sänka handtaget , perfekt om mannen är lång o kvinnan lite kortare;-)

 Den är säker o bra..

O johan stor trivdes i den så den är en kanon bra vagn

hade lätt kunna använda den än

om johan hade velat ligga ner hela tiden:-)

 Men vi behöver verkligen få den såld..

Den är inköpt i slutet på sep/början av okt 07..

 Maila mig så får ni mer info o bilder skickas ..

O priset kan diskuteras..

Så vet ni någon som väntar smått så tipsa om dessa saker..

Mail: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Nettan

shit vilket ryck..hihi

2008-10-26 @ 17:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!