Rit tävling

I lördags så var vi inne på Ny Design o där var det åsneridning,ansiktsmålning,chokladhjul mm..

Ny design är förövrigt en bra affär om man vill ha något fint till hemmet..

Iallafall det var en rittävling där för barnen..Man skulle rita sitt favorit djur o vanessa ritade en Kamel..

O lämnade in den sen fick hon ansiktsmålning i ansiktet..

En enhörning fick hon på kinden,med glitter..

Iallafall idag när vi precis kommit hem från dagens äventyr så ringer telefonen..

Då är det Ny design som ringer o berättar att Vanessa har vunnit i rittävlingen..

Så häftigt,min lilla tjej har vunnit en rittävling..

Så sen när alla går in på Ny design här i kga så kommer

man kunna se tävlingsbidraget som de sätter upp i en lampa..


Nu ska jag fixa kaffe åt John o mig:-)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman.

Vad kul att Nessa vann!

Jag hoppas att du lär dig mkt på cdn.

Hur gick körlektionen idag?

Kramar på dig

2008-10-07 @ 16:57:19
Postat av: Nettan

men hon är ju för duktig...STORA TJEJEN =) hälsa grattis från Faster=)

2008-10-07 @ 17:10:23
Postat av: sofie

va häftigt ja måste ner o kolla in teckningen=) nej ja tror inte du känner henne..hon umgås bara me folk som e " bättre" än medelsvensson=).... helt sjukt..

2008-10-07 @ 18:00:29
Postat av: farmor Bibbie

Va roligt grattis Vanessa kram farmor

2008-10-08 @ 06:19:36
Postat av: Carina

Kul att hon vann! :)

2008-10-08 @ 13:25:58
URL: http://cekvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!