Regn

Förut idag var jag o pojkarna med Jessica o barnen på promenad till Ica  o lite annat..

När vi  var klar med  allt handlande (vi handlade ingenting men jessica o dom handlade)

så utanför öste regnet ner som  bara den..

Danne hade som tur var valt att ta på sig stövlarna idag,han älskar o ha på sig gummistövlar.:-)

O regnjackan tog jag på honom ,hade någon känsla av att det skulle börja regna

men att det skulle ösa ner det förstod jag ju inte..

Johan som inte hade regnkläder på sig o satt längst bak i våran Phil&teds

fick ha ett paraply på ena sidan så han slapp bli blöt..

Men Danne som brukar vilja sitta i vagnen skulle ha blivit genomblöt om han hade satt sig där..

För något regnskydd till vagnen hade vi inte med oss,den tar så stor plats i vagnen..

O då får inte johan så gott om plats för hans ben..

Så dom där sidoväskorna som finns till phil&teds borde man nog ha..

Om man behöver ha mer saker med sig än vad jag brukar ha med mig..


Lägger upp ett kort från förra året
då Vanessa o kusin LIam var 4år..
VI var på kalas hos deras moster Linda.


Lägger upp en favorit,min älskade lilla 1åring..

Han är busig han.Haha

 Men när vi blir många då är han rätt lugn av sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!