Orka

Eftersom jag inte har något roligt o skriva om idag.
Mer än att jag ångrar att vi flyttade ifrån Huddinge..
Jag ångrar det så fruktansvärt..
Men jag ångrar inte det vi har gjort under det här året.
o jag bara önskar av hela mitt hjärta att folk skulle kunna sluta svartmåla oss.
 Allt vi gör är fel. Precis allt.
. O alla vet allt o skulle ha gjort allt så mycket bättre..
Men varför behöva förklara sig om allt när man är 27 o 32 år.
Jag kommer inte att svara på frågor kring detta förutom från de närmaste..
En sak vet jag också att om vi inte hade flyttat hit
 hade jag inte haft de vänner jag har idag.
 O jag tycker om er allihop. O er från stockholmstiden..

Lägger in lite bilder ..

Första kortet är en snoris :-)
Andra kortet har Daniel tagit själv :)






Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gumman du ska inte ångra att du flytta. :( Du ska ju var glad du har närmre till föräldrarna och syskonen.

Många kramar Jenny

2008-10-29 @ 13:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!