morgonstress

Sådär nu har våran morgonstress artat sig lite..

vanessa börjar dansen 10,30 o allt är bara fel..

Det är inte tillräckligt med juice i glaset ,det är så lite..

Vi har som "regel" att dricker de upp juicen så får de mer..


Danne är glad över lilla minsta han får så han blir ju jätteglad

 fastän det är ett halvt glas med juice..

Men det är ju prinsessan på ärten som är så fisförnäm

 så det duger inte med ett halvt glas..

Hon rörde inte äns juicen nu..så törstig var hon hahahaha..

Danskläderna ska fram,dom låg i byrån,nytvättade o fina.

Men dansskorna var helt bortblåst borta..

så man fick leta efter dem..



Jag har sagt att kläder o allt ska ligga i väskan så vet vi vart allt är

när hon ska ta på sig dom,

 för hon byter om innan dansen för det blir så stressigt

 

annars eftersom hon jämt ska tjafsa om något..


 NU halkade hon precis utanför dörren o hennes

dans leggings (tunna som nylonstrumpbyxor) vart lite smutisga..

Så hon började ju tjuta över det..

Men då hann de aldrig byta om,de ska ju helst komma i tid också..
 

Jag är så glad över att vi inte har den här stressen varje dag,

o ännu tidigare om dagarna..

 

Varken jag eller john hade pallat med att stressa iväg så här...

 Men nu har jag en timmes lugn o ro,ja johan busar ju som vanligt..

 Men danne är ju lugn som en filbunke..

Nu ska jag ta o plocka undan lite.. O framförallt varva ner lite..

Orkar inte vara uppe i varv hela tiden..

 Det är varken bra för sig själv eller kul för omgivningen..


 kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hon börjar bli stor nu sessan...=)

2008-10-11 @ 14:40:15
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig helg:)

2008-10-11 @ 14:44:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!