lunch+ dagens körlektion

Jag o john har precis ätit en försenad lunch ihop..

Barna fick lunch av pappa john medans jag var ute o körde..

Jag har bestämt mig o jag kommer aldrig mer att köra med min manliga körlärare..

Han verkar inte ett dugg poppis,han har jätte mycket lediga tider..

O de andra har fullproppat.. Jag gjorde en nosparkering idag helt självständigt så nu kan han inte påpeka det något mer..

O imorgon ska jag öva mer på fickparkeringar..Det är väl lite längre fram i körutbildningen men

jag provade idag o det gick riktigt bra..Jag är så glad över att jag har avbokat alla hans körlektioner..

Jag kan berätta mer detaljerat med er som jag känner lite bättre sen om ni vill..

Tillbaka till lunchen..

Jag hade en erbjudande lapp om man köpte den där nya hamburgaren på macdonalds så fick man en på köpet..

Så nu har vi ätit en varsin sån hamurgare o delat på stor cola o stor pommes..

Jag vart riktigt mätt ,den var bra i smak..Inte stark men det är lite på gränsen..

Då är jag känslig när det gäller stark mat..

Vanessa har sin kompis Sara här..

Det var längesen nu som hon var här så de leker o har jätte roligt på övervåningen..

När vi var hos pappa igår så gjorde vanessa en teckning o så gjorde hon som ett paket som hon la teckningen i.

Sen hjälpte jag henne att skriva:Sara du är så snäll o till sara från Vanessa..

O så gick hon o lämnade det i hennes brevinkast.

Vanessa har bra fantasi..HOn pysslar mycket själv o kommer på saker själv..

Så jag tror knappast att någon skulle kunna säga att hon är ett typiskt hemma barn som fördomarna säger.

Ni vet osocial,ingen fantasi.,Hon har alltid varit social o självständig..

Nu ska jag ta en promenad med johan o köpa kaffe filter..

O i kväll när barna har lekt klart så ska jag köra o öva på det min jämnåriga körlärare vill att jag ska öva på..

Så trist att hon ska sluta men det är nog skönt för henne o veta att jag skulle bara ha kört med henne helt o hållet

om jag hade kunnat.. Vad mycket lättare sommaren hade varit då..

Men det är bara o se framåt o tänka positivt..


Tack för alla kommentarer!!!

Jag blir jätte glad när ni skriver..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej.

Jag tycker nog att du ska ta mod till dig och byta skola. :)

Ha en bra kväll.

KRAMAR PÅ DIG

2008-10-06 @ 20:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!