lite shopping


Är nyss hemkommen från en liten shoppingtur på stan..

Köpte en julklapp till danne,vantar till barna

o så en topp till mig från jon o jonna:-)

HOppas bara den passar..

sist jag köpte en topp så var den så stor..

Haha bara o byta;-)

Nu ska vi fika på lite lussekatter,dom första för året..

Jag vart nämligen så sugen på det när jag såg att det fanns

från skogaholm i affären:-)

Roligt att de har börjat med sånt igen..

Vanessa fick lite halloween smink för det är ju

så synd om henne för alla andra har ju halloweendräkt.

Mm visst att alla andra har ;-)

För det var inte tillräckligt att hon har häxhatt med löshår,

väskor som de ska ha godiset i o annat pyssel..

Men med lite halloween smink i ansiktet så skulle hon

skrämma morfar ordentligt.haha

Så synd att det inte finns några barn i området

men vi köpte hem godis ifall att någon kommer..

Ikväll kl 18,15 börjar kvällshoppingen i stan.

De bjuder på korv med bröd

o delar ut ballonger som man sen får lite rabatt..

Men vi hoppar nog över det..

Barna verkar så trötta idag.


Kommentarer
Postat av: Vibeke

Åh så mysigt med shopping! Var verkligen längesen man var ute och bara strosade i butiker!

Hoppas allt är bra med familjen!

Kramisar i mängder!

2008-10-30 @ 19:54:21
URL: http://beckorell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!