Körlektion

Hejhej
idag har vi inga planer förutom att jag ska ha körlektion kl 13.00..
så skönt att jag kunde köra idag
 fastän jag väljer bort min ordinarie körlärare helt o hållet nu,
vill inte köra med honom..
Så nu har jag 2 körlärare o välja på o snart har jag bara en..
Så som det ser ut nu så kommer det att dröja länge innan jag blir klar.
För de har så fullspäckade pärmar..

Jag får lite ångest över att jag bokar av alla körlektionerna med den manliga läraren.

Men om jag kör riktigt bra med john(min man) o jag ska köra sne med min körlärare så är jag helt nollställd.

Jag är så nervös så jag skakar o han hjälper mig inte direkt att tänka positivt.

Han sa redan i somras att det är onödigt att jag tar körlektioner överhuvudtaget

för jag lär mig ändå ingenting.. O ni som känner mig vet ju att jag klarar inte av nedvärderande människor..

Jag kräver inte att de ska peppa mig hela tiden men om jag kör till en parkering där jag ska fickparkera

o han tar förgivet att jag kan,o jag säger sen att nä det här har jag aldrig gjort förut..

Så det här kan jag inte,då skulle alla andra ha sagt.

Nä men då hjälper jag dig,jag talar om för dig när du ska börja svänga in så har du testa det också..

Men han säger: okej då kör vi till den vanliga parkeringen o parkerar bredvid bilarna istället för att fickparkera.

Fickparkera genom att backa in ,det hade jag klarat av med viss hjälp..

För det gjorde jag sen 2 timmar senare med min man o det gick jätte bra..

O hade jag kört med Sara så hade det också gått jätte bra..

Men han är ju så negativ mot mig..Det har han alltid varit..

Så jag hoppas innerligt att jag gör rätt nu att jag tar bort 4 körlektioner med honom

o väntar några veckor extra för att sen få köra med de jag kan köra med..

Då kommer jag att gå dit  avslappnad.

Sätta mig i bilen avslappnad o glad..

O göra allt som jag ska..

O gå hem glad.

O då kommer jag vidare i min körutbildning.

Istället för att bli helt nollställd för att jag är så nervös..

Jag har inte tid med att bli så nere ,att få så dåligt självförtroende så jag inte kan köra.

O en till sak,fan vad jag ska blöda näsblod nuförtiden..

Men det är min kropps sätt att  visa  jag inte mår så bra över det här..

O sen när vi ändå pratar om körlektioner..

Det är lite billigare på de andra ställena har det visats sig..

Men jag har inte det modet att börja om helt o hålelt på en annan körskola.

FÖr mig betyder det att jag skulle ge upp min körskola o gå helt nervös till ett annat ställe

som inte alls ligger så nära mitt hus..

O jag känner ju inte dom,o de vet ju inte hur jag kan köra.

Eller vad jag har gjort,de har ju inte mina papper.

Men o andra sidan tänk om de har bättre med tider..

Då kanske jag skulle bli klar fortare..

För o vänta en månad på en körlektion är inte så jätte bra...

Men jag vågar inte testa..

Jag vet att jag är feg men jag måste nog gå på tryggheten just nu..

NU ska  jag ta en kopp kaffe med min Man..







Kommentarer
Postat av: Nettan

Följ ditt hjärta...Med all rätt avbokar du med honom. Det är ju dina pengar som blir bortkastade annars. han har säkert ett helt värdelöst liv å vill ge alla andra skit! TA INGET SKIT. Speciellt inte från honom!! BAJS åt han..

2008-10-06 @ 12:18:20
Postat av: sofie

vilken idiotkarl... herregud du går väl på bilskola för o lära dig??? med all rätt du avbokar allt me han...

2008-10-06 @ 18:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!