Kanelbullensdag

Japp idag är det kanelbullens dag idag så idag har jag en anledning mer än alla andra dagar att fika..

Juhu.Ett stort tack till denna person som bestämde att det skulle bli en sån här dag..

Regnet fortsätter men någongång måste det sluta regna så man kan gå till stan
O  gå på marken,göra ansiktsmålning o rida på en åsna som vanessa längtar efter..

Men åsneridningen slutar kl 14 så vi får se om vi hinner.

För först ska vi ju självklart fika..

Jag vill snart ha besök,saknar besök i detta hem..

Syrran kom på en blixtvisit för några dagar sen

men då var vi upptagna med middagen men mer sånt vill vi ha..

Lägger in kort från nationaldagen i huddinge c 2007.
Där bjuder de både på popcorn o bakelse på nationaldagen."saknar"


Kommentarer
Postat av: sofie

hej läste dina inlägg om körkort o allt..

Ja ville bara tipsa dig om körkortsexperten de har snabbteori då går man 2 timmar varje dag i 4 dagar... fast alla e ju olika men de va de bästa för mig =) lycka till du kommer snart ha ditt körkort=) själv har ja uppkörning denna vecka ja vet ja kommer kugga =)

2008-10-04 @ 17:19:58
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Petra.

Hjälper cd dig nått??

Jag har handlat JULKLAPP idag.

Och min egen födelsedags present från föräldrarna.

Fick pengar tillbaka.

Blev en Canon Caramel Ixux 80 IS :)

Kram

2008-10-04 @ 20:18:40
Postat av: giho

Hej på dig!



ja, tiden går fort, snart bär det iväg, ska bli så skönt allt nytt och fräscht.



Vi har oxå fikat i dag och självklart blev det ju oxå här kanelbullar GOTT!!!!!



Hoppas att allt är bra med er annars.



kram!!!

2008-10-04 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!