Ikea

Idag har john o jag,johan o nessa varit i Örebro..

Vi åkte dit vid 11 tiden ,åkte till Ikea åt lunch o  efterrätt..

Jag vill påminna er om att visa upp ikea family kortet vid betalningen

i restaurangen/caféet för det kan bli lite billigare om ni visar upp det.

Som kaffet tex ,det blir gratis när man äter en varmrätt om man visar upp kortet..

Men när vi stod i kassan o skulle betala maten så letade jag efter kortet

o kassörskan hann slå in allt så vi fick inte kaffet gratis..

22 kronor är väl inte hela världen men det är ändå lite klantigt..


Vi fick med oss en del nödvändigt från Ikea..

Nästa gång ska vi ta sånt där som vi prioriterade bort den här gången..

Som tex blommor o badhanddukar..

Handdukar förövrigt har vi ont om här hemma..

Så konstigt i radhuset tyckte jag att vi hade så det räckte o då hade vi ändå 2 badrum..


Reflexer o plåster o sånt där nödvändigt inhandlades..

Köper vi plåster på Ica så  är vi så illa tvungna att köpa både hellokitty plåster o batman

så vi kommer lite lindrigt undan när vi handlar det på Ikea..

Var visserligen första gången som jag såg det där men ändå...

På ikea i örebro är det ju rätt litet,både john o jag gillar Karlstads ikea mycket mer..

Det är större o bättre..

Men ändå inte så himlans stor som Ikea i Kungens kurva-

Den är lite väl stor..

Nu när vi bor i en mindre stad så väljer vi gärna bort storstadens ikea..

Förut hade vi inget val o jag tyckte att örebros var så himlans litet..

Pappa tycker ibland att jag har lite storstadsattityd  ,

som när jag  säger att badhuset här i kga

 inte är något att ha jämfört med

Huddinges.hahahaha Men det är ju sant..

Men man får väl vara glad över att det finns ett badhus överhuvudtaget här i kga..:-)

Nä nu ska vi inte vara sånna,så litet är inte kga..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!