hemma




Så var man hemma igen då:-)

Vi åkte hem i förmiddags:-)

På vägen hem köpte jag

SlipKnots nyaste skiva (med tillhörande dvd)  till John..

Kan vara lite kul med en oväntad present sådär:-)

Vi hann aldrig med något besök hos Johns föräldrar

den här gången men de hade skickat med paket

till mig o Johan  eftersom vi fyllde år i september..

Johan fick 2 par byxor o 2 par tröjor,.,Helt perfekt..

O jag fick ett jättefint tårtfat med lock som jag  ville ha

o ett ljus som luktar äpple o kanel..

Det luktade ljuvligt:-)

Våran sköldpadda vart glad över att vi kom hem.

Vi har aldrig varit borta från honom förut,

så jag hann sakna honom lite:-)

Nu ska jag gå ner o fixa med maten..

See ya later.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!