Fredag kväll


Idag bakade jag en Ananaskaka med kokos..

O till det hade vi vaniljsås:-)

Jag viste att mamma o Vanessa skulle komma hemåt

o ananaskakan som jag gör tycker mamma så mycket om..

Så valet mellan äppelkaka o ananaskaka vart enkel:-)

Någon dag blir det nog ett muffinsbak

,det var ett tag sen nu..

Med choklad kanske eller något annat gott...


Sen har vi varit o handlat en del mat,


tyvärr så går det åt så fort här hemma..

Inte för att vi kanske äter så mycket mer

 än en annan familj på 5 pers

men alla förpackningar är så små..

Som kroketter tillexempel det vore bra

om man kunde hitta ett familjepaket..haha

Eller så kan man ju bunka upp med 10 påsar på engång.hahahaha

Det skulle allt se roligt ut om man öppnade frysen

 o såg att det bara innehöll kroketter..


Snart börjar Idol,vem hejar ni på?

Jag hejar på Lars..

Inte för att han är från Karlskoga

o fd estet (det är visserligen ett stort plus i kanten

för på gymnasiet sa man alltid att vi ester var så annorlunda)

Jag kommer fortfarande ihåg

 den där ramsan eller vad man ska säga

som en i min estet klass började sjunga på:

Sitter o skrållar ,står o målar,å vad jag är en estet...

Undrar om den gick så....

See you alligator!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!